Primaria Ghiroda - www.primariaghiroda.ro

Judetul Timis


Sistemul de Informatii Schengen II

ANUNT CONCURS

« Inapoi

26 Martie, 2018

 

ANUNŢ

Primăria Comunei Ghiroda organizează  concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Clubului Sportiv Ghiroda şi Giarmata Vii, respectiv pentru:

-          1 post funcţie contractuala de conducere: director (perioada determinata)

-          2 posturi funcţii contractuale de execuţie: economist (perioada nedeterminata)

 

Concursul va avea loc la sediul Primăriei Comunei Ghiroda, str. Victoria, nr.  46 și va consta în:

-          proba scrisă: 19.04.2018, ora 10.00

-          interviul

 

  1. 1.     CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

Condiții  generale (conf. art. 3 din Legea 286/2011)

 

Condiții specifice (conf. art. 4 din Legea 286/2011)

Pentru funcţia de DIRECTOR:

-  studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

-  cunoştinţe operare calculator Word, Excell – bine

 

Pentru funcţia de ECONOMIST:

-   studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea stiinte economice

-   cunoştinţe operare calculator Word, Excell – foarte bine

 

2. TIPUL PROBELOR DE CONCURS, LOCUL, DATA ȘI ORA DESFĂȘURĂRII ACESTORA

Concursul va consta în trei (3) etape succesive, în condiţiile legislaţiei aplicabile personalului contractual, respectiv Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, după cum urmează:

 

3. DOCUMENTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI DE CONCURS

-         Cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului Primăriei Ghiroda;

-         Copia actului de identitate;

-         Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică

-         Carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţe care să ateste vechimea în muncă, în meserie si/sau în specialitatea studiilor

-         Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

-         Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

-         Curriculum vitae.

              Copiile de pe actele mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs  sau în copii legalizate.

 

             Dosarele de concurs pot fi depuse de către solicitanţi in termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, respectiv până în data de 10.04.2018, ora 16.00 la sediul  Primăriei Ghiroda, Compartimentul Resurse Umane.

             Selectarea dosarelor de concurs va avea loc în termen de maxim două (2) zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv până în data de 12.04.2018.

             Rezultatele selectării  dosarelor de înscriere se vor afişa în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de selectare a dosarelor, la sediul Primariei comunei Ghiroda, cu menţiunea “Admis“ sau “Respins”, respectiv în data de 13.04.2018.

Persoana de contact:  Inspector Resurse Umane  - Toth Delia  (Tel: 0256/205201)

 

 4. BIBLIOGRAFIA DE CONCURS:

Pentru funcţia de DIRECTOR:

1.     Legea nr. 215/2001  - privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, r/a, cu modificarile ulterioare

2.     Legea nr. 477/2004  - privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, r/a, cu modificarile ulterioare

3.     Legea nr. 319/2006  - privind Legea securităţii şi sănătăţii în munca, r/a, cu modificarile ulterioare

4.     HG nr. 1425/2006 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederiilor Legii securităţii şi sănătăţii în munca

5.     Legea nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare;

6.     HG nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere in aplicare a dispozitiilor Legii educatiei fizice si sportului nr. 69/2000

7.     OUG nr. 38/2017 – privind modificarea si completarea Legii educatiei fizice si sportului

8.     HG nr. 1447/2007 -  privind aprobarea Normelor financiare în activitatea sportiva

9.     Legea nr. 82/1991  - legea contabilitatii, r/a, cu modificarile si completarile ulterioare

10. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificarile si completarile ulterioare

11. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare

  1. 12.    Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
  2. 13.    HG nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

Pentru funcţia de ECONOMIST:

1.     Legea nr. 215/2001  - privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, r/a, cu modificarile ulterioare

2.     Legea nr. 477/2004  - privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, r/a, cu modificarile ulterioare

3.     Legea nr. 82/1991  - legea contabilitatii, r/a, cu modificarile si completarile ulterioare

4.     Legea nr. 500/2002privind finanţele publice, cu modificarile si completarile ulterioare

5.     Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare

6.     Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea şi completarea ordinului ministrului finantelor nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitatrea controlului financiar preventive şi a Codului specific de norme profesioanale pentru persoanelen care desfăşoară activitatea de controf financiar preventive propriu

7.     Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice

8.     Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa

9.     Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale

10. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia

11. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005

12. Ordinul nr.720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora

13. Ordonanţă de Urgenţă nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate

14. Ordinul nr. 1026/2017 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug

15. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice

 

Expresia actualizată cu modificările şi completările ulterioare cuprinde toate modificările şi actualizările de la data apariţiei actului normativ în Monitorul Oficial până la data de 01.02.2018

Autor: Resurse Umane


Lista de fisiere



PROCESE VERBALE AFISARE.pdf proces verbal selectie dosare concurs.pdf